RejestracjaLogowanie
Twój koszyk jest pusty

NEWSLETTER

Podaj swój e-mail, jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje

imię:
e-mail:
szczegóły
ANTIFOULING VSE
Producent: OLIVA TEKNOS FARBY JACHTOWE

pojemność: 0.75l

Zastosowanie:

Przeciwporostowa farba winylowa na wody morskie i śródlądowe. Nie zawiera związków cyny. Przeznaczona do zabezpieczania podwodnej części kadłubów jachtów. Sposób aplikacji: natryskowo, wałkiem lub pędzlem. Może być nakładana bezpośrednio na zmatowiony i odtłuszczony żelkot albo na farbę gruntującą UNIWIN Optimal. Farba VSE zmniejsza opory hydrodynamiczne kadłuba i daje wytrzymałą mechanicznie i elastyczną powłokę odporną na działanie wody słodkiej i morskiej. Nadaje się na wszystkie kadłuby za wyjątkiem aluminiowych. Nałożenie 2-3 warstw zaleca się w celu osiągnięcia skutecznej ochrony kadłuba. Farba musi wyschnąć przez min. 12 godzin przed wodowaniem. Czas do wodowania nieograniczony.

Farba przeciwporostowa na wody morskie i śródlądowe, bezcynowa, tworząca powłokę zmniejszającą opory hydrodynamiczne kadłuba podczas eksploatacji.


RODZAJ

 

Przeciwporostowa farba nawierzchniowa.

 

RODZAJ POWIERZCHNI

 

Nadaje się na wszystkie kadłuby z wyjątkiem aluminiowych.

 

ZASTOSOWANIE

 

Przeznaczona do zabezpieczania podwodnej części kadłubów jachtów przed porastaniem.

 

WŁAŚCIWOŚCI

 

Powłoka dobrze przyczepna do podłoża, elastyczna, odporna na działanie wody  słodkiej i morskiej. Powłoka farby zmniejsza opory hydrodynamiczne statku w wyniku redukcji mikroszorstkości powierzchni podczas eksploatacji. Farba nie zawiera biocydów cynoorganicznych i spełnia wymagania dla farb przeciwporostowych określone przez Międzynarodową Organizację Morską (IMO), podane w projekcie międzynarodowej konwencji w tej sprawie, przyjętej na 46 sesji Komitetu Ochrony Środowiska Morskiego (MEPC 46) 26 kwietnia 2001 r.

 

PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA

 

Może być nakładana bezpośrednio na zmatowiony i odtłuszczony żelkot. Dla uzyskania znacznie lepszej przyczepności zalecane jest nakładanie na farbę gruntującą Univin Optimal.

 

APLIKACJA

 

Natryskowo, wałkiem lub pędzlem.

 

ROZCIEŃCZANIE DO MALOWANIA

 

Rozcieńczanie farby do malowania nie jest zalecane ze względu na możliwość utraty właściwości farby. W razie konieczności (zgęstnienie wyrobu) do 3-5%.

Czas schnięcia do następnej warstwy    12 godz. przy 20°C

Czas do pełnego utwardzenia   12 godz. przy 20°C

Wydajność z 1 litra w m2             6 m2

Pojemność opakowania              750 ml

Rozcieńczalnik  Oliva 779


• Kolory: granatowy, czerwony, niebieski, biały, zielony

szczegóły
Emapur MARINA
Producent: OLIVA TEKNOS FARBY JACHTOWE

pojemność: 0,74l

Zastosowanie:
Emalia poliuretanowa, dwuskładnikowa. Do ostatecznego malowania nadwodnych części jachtów i statków. Powłoka odporna na działanie czynników mechanicznych, promieniowanie słoneczne i agresywne czynniki atmosferyczne, wodę rzeczną, morską i sanitarną, roztwory soli i alkaliów, rozcieńczone roztwory kwasów, ropę naftową, oleje napędowe oraz niektóre rozpuszczalniki (benzyny, ksylen).

RODZAJ

 

Dwuskadnikowa emalia poliuretanowa.

 

TYPY POWIERZCHNI

 

Do wszystkich rodzajów powierzchni.

 

ZASTOSOWANIE

 

Farba dekoracyjna o wysokim połysku. Do ostatecznego malowania nadwodnych części jachtów i statków.

 

WŁAŚCIWOŚCI

 

Powłoka dekoracyjna, elastyczna, odporna na działanie czynników mechanicznych, promieniowanie słoneczne i agresywne czynniki atmosferyczne, wodę rzeczną, morską i sanitarną, roztwory soli i alkaliów, rozcieńczone roztwory kwasów, ropę naftową, oleje napędowe oraz niektóre rozpuszczalniki (benzyny, ksylen).

 

PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA

 

Suchą, pozbawioną zanieczyszczeń wolną od kurzu i tłuszczu powierzchnię zagruntować farbą podkładową  z linii BOSMAN. Zaleca się przemyć powierzchnię  OLIVA CLEANER z dodatkiem wody, a następnie spłukanie wodą.

 

APLIKACJA

 

Natrysk bezpowietrzny, pędzel, po rozcieńczeniu natrysk powietrzny.

 

ROZCIEŃCZANIE DO MALOWANIA

 

Rozcieńczanie farby do malowania nie jest wymagane. W razie konieczności (zgęstnienie wyrobu) do 10%

Czas schnięcia do następnej warstwy : 8 godz. przy 20°C

Czas do pełnego utwardzenia : 7 dni przy 20°C

Wydajność z 1 litra w m2 : 11

Pojemność opakowania : 0,74 L mieszaniny 

Rozcieńczalnik  Oliva : 433

szczegóły
Epinox BOSMAN 77
Producent: OLIVA TEKNOS FARBY JACHTOWE

pojemność: 0,72l

Zastosowanie:
Podkładowa farba epoksydowa grubopowłokowa, utwardzana w niskich temperaturach (do -10oC). Do renowacji jachtów z laminatu w celu zapobiegania zjawisku osmozy. Do zabezpieczania antykorozyjnego kadłubów jachtów stalowych i aluminiowych. Do samodzielnego wymalowania powierzchni wewnętrznych ładowni i zbiorników. Jako międzywarstwa w systemach malarskich epoksydowych lub epoksydowo-poliuretanowych. Powłoka wytrzymała mechanicznie, odporna na działanie czynników agresywnych, wilgoci i wody. Pod wpływem promieniowania słonecznego odcień powłoki może ulec zmianie
Do zastosowania jako grunt antykorozyjny dla kadłubów jachtów stalowych, konstrukcji stalowych, aluminiowych lub betonowych. Farba EPINOX 77 jest farbą tiksotropową co oznacza, że właściwą konsystencję uzyska się po jej starannym wymieszaniu. Zalecany sposób aplikacji: pędzlem. Aplikacja wałkiem może być utrudniona ze względu na gęstość farby.
EPINOX 77 daje twardą i zarazem elastyczną powłokę odporną na działanie wody słodkiej i słonej, soli, alkaliów, ropy naftowej, olejów, benzyn itp. Dzięki temu, że powłoka epoksydowa tworzy nieprzenikalną dla wody barierę, farba ta nadaje się szczególnie do zabezpieczania przed osmozą kadłubów z laminatu oraz do ochrony kadłubów jachtów stalowych przed korozją. Czas przydatności mieszaniny do użycia 3,5 godz. przy 20°C.

RODZAJ

 

Dwuskładnikowa podkładowa farba epoksydowa.

 

TYPY POWIERZCHNI

 

Ze względu na gęstość zalecana do kadłubów stalowych, aluminiowych. Może być używana także do kadłubów laminatowych i drewnianych.

 

ZASTOSOWANIE

 

Do gruntowania podwodnej i nadwodnej części jachtów z laminatu, oraz jako grunt antykorozyjny dla kadłubów jachtów stalowych. Nadaje się do zabezpieczania przed osmozą kadłubów z laminatu oraz do ochrony kadłubów jachtów stalowych przed korozją. Do wymalowywania powierzchni wewnętrznych zbiorników (np. zęzowych).

 

WŁAŚCIWOŚCI

 

Farba grubokryjąca. Daje twardą i zarazem elastyczną powłokę odporną na działanie wody słodkiej i słonej. Powłoka z półpołyskiem, elastyczna, twarda i odporna na działanie niszczących czynników mechanicznych. Pod wpływem promieniowania słonecznego odcień powłoki może ulec zmianie i powłoka może ulegać nieznacznemu kredowaniu. Jest farbą tiksotropową co oznacza, że właściwą konsystencję do aplikacji (rzadszą ) uzyska się po jej bardzo starannym wymieszaniu. Utwardza się także w niskich temperaturach (do -5C).

 

PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA

 

Powierzchnię laminatu zszorstkować papierem ściernym nie przekraczając 1/3 grubości żelkotu. Powierzchnia stali powinna być czyszczona strumieniowościernie (najlepsza metoda przygotowania podłoża stalowego do malowania). W innym przypadku powłoka będzie się znacznie gorzej trzymała podłoża. Powierzchnię przemyć przy użyciu wody z dodatkiem OLIVA CLEANER. Powinna być sucha, pozbawiona tłuszczu, kurzu i soli. Ubytki zaszpachlować przy pomocy szpachlówki Bosman 1. Farba może tez być nakładana bezpośrednio na stal.  Podłoże aluminiowe musi być najpierw zagruntowane farbą ALU STEEL PRIMER 2002. Podłoże drewniane powinno być wcześniej zagruntowane rozcieńczonym lakierem WOOD PRMER 12.

 

APLIKACJA

 

Natrysk bezpowietrzny, pędzel. Przy malowaniu pędzlem może być konieczne nakładanie farby w kilku warstwach dla uzyskania zalecanej grubości pojedynczej powłoki. Aplikacja wałkiem może być utrudniona ze względu na gęstość farby.

 

ROZCIEŃCZANIE DO MALOWANIA

 

Rozcieńczanie nie jest wymagane. W razie konieczności (zgęstnienie wyrobu) 3-5%.

Czas schnięcia do następnej warstwy    6 godz. przy 20°C

Czas do pełnego utwardzenia   2 dni przy 20°C

Wydajność z 1 litra w m2             6 m2

Pojemność opakowania              0,98 L

Rozcieńczalnik  OLIVA 564

szczegóły
Emapur MARINA
Producent: OLIVA TEKNOS FARBY JACHTOWE

pojemność: 16,5l

Zastosowanie:
Emalia poliuretanowa, dwuskładnikowa. Do ostatecznego malowania nadwodnych części jachtów i statków. Powłoka odporna na działanie czynników mechanicznych, promieniowanie słoneczne i agresywne czynniki atmosferyczne, wodę rzeczną, morską i sanitarną, roztwory soli i alkaliów, rozcieńczone roztwory kwasów, ropę naftową, oleje napędowe oraz niektóre rozpuszczalniki (benzyny, ksylen).

Czas schnięcia: 8 godz. przy 20 st. C - pełne utwardzenie 7 dni.
  • Wydajność: 11 m2 z litra.
  • Rozcieńczalnik: Oliva 433.
  • Pojemność: 16,5 l mieszanina
  • I składnik 13,5l + II składnik 3l
  • szczegóły
    Epinox BOSMAN 77
    Producent: OLIVA TEKNOS FARBY JACHTOWE

    pojemność: 18l

    Zastosowanie:
    Podkładowa farba epoksydowa grubopowłokowa, utwardzana w niskich temperaturach (do -10oC). Do renowacji jachtów z laminatu w celu zapobiegania zjawisku osmozy. Do zabezpieczania antykorozyjnego kadłubów jachtów stalowych i aluminiowych. Do samodzielnego wymalowania powierzchni wewnętrznych ładowni i zbiorników. Jako międzywarstwa w systemach malarskich epoksydowych lub epoksydowo-poliuretanowych. Powłoka wytrzymała mechanicznie, odporna na działanie czynników agresywnych, wilgoci i wody. Pod wpływem promieniowania słonecznego odcień powłoki może ulec zmianie
    Do zastosowania jako grunt antykorozyjny dla kadłubów jachtów stalowych, konstrukcji stalowych, aluminiowych lub betonowych. Farba EPINOX 77 jest farbą tiksotropową co oznacza, że właściwą konsystencję uzyska się po jej starannym wymieszaniu. Zalecany sposób aplikacji: pędzlem. Aplikacja wałkiem może być utrudniona ze względu na gęstość farby.
    EPINOX 77 daje twardą i zarazem elastyczną powłokę odporną na działanie wody słodkiej i słonej, soli, alkaliów, ropy naftowej, olejów, benzyn itp. Dzięki temu, że powłoka epoksydowa tworzy nieprzenikalną dla wody barierę, farba ta nadaje się szczególnie do zabezpieczania przed osmozą kadłubów z laminatu oraz do ochrony kadłubów jachtów stalowych przed korozją. Czas przydatności mieszaniny do użycia 3,5 godz. przy 20°C.
     
  • Czas do nałożenia następnej warstwy: 5 godz., pełne utwardzenie 2 dni przy 20°C
  • Wydajność: 1 litr na 6 m2
  • Rozcieńczalnik: OLIVA 564
  • szczegóły
    Epinox BOSMAN 54
    Producent: OLIVA TEKNOS FARBY JACHTOWE

    pojemność: 0,73l

    Zastosowanie:

    Podkładowa farba epoksydowa. Do renowacji jachtów z laminatu w celu zapobiegania zjawisku osmozy. Jako międzywarstwa w systemach malarskich epoksydowych lub epoksydowo-poliuretanowych. Powłoka odporna na działanie wody, roztworów soli i alkaliów, ropy naftowej, oleju napędowego, opałowego i roślinnego. Pod wpływem promieniowania słonecznego odcień powłoki może ulec zmianie. 


    RODZAJ

     

    Dwuskładnikowa podkładowa farba epoksydowa.

     

    TYPY POWIERZCHNI

     

    Zalecana do laminatu, może być też stosowana do kadłubów stalowych, aluminiowych i drewnianych.

     

    ZASTOSOWANIE

     

    Do stosowania na kadłubach z laminatu poniżej oraz powyżej linii wodnej jako farba zabezpieczająca laminat przed osmozą. Jako międzywarstwa w systemach malarskich epoksydowych, lub epoksydowo-poliuretanowych. Doskonały jako podkład pod antifouling. Do zastosowania jako podkład na powierzchniach zewnętrznych oraz wewnętrznych. Może być także stosowany jako ostateczna warstwa nawierzchniowa, ale tylko w warunkach wewnętrznych. Może być pokrywana dwuskładnikowymi farbami poliuretanowymi i epoksydowymi.

     

    WŁAŚCIWOŚCI

     

    Bardzo dobrze wnika w laminat uszczelniając go. Tworzy powłokę bardzo dobrze  przyczepną do podłoża, odporną na działanie wody, roztworów soli i alkaliów, ropy naftowej, oleju napędowego, opałowego i roślinnego. Pod wpływem promieniowania słonecznego odcień powłoki może ulec zmianie i powłoka może ulegać nieznacznemu kredowaniu. Z tego też powodu nie jest zalecana jako warstwa nawierzchniowa w warunkach zewnętrznych.

     

    PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA

     

    Powinna być sucha, pozbawiona tłuszczu, kurzu i soli. Powierzchnię laminatu zszorstkować papierem ściernym nie przekraczając 1/3 grubości żelkotu. Powierzchnię przemyć przy użyciu wody z dodatkiem OLIVA CLEANER. Ubytki zaszpachlować przy pomocy szpachlówki Bosman 1. Podłoże stalowe i aluminiowe powinno być zagruntowane farbą ALU STEEL PRIMER 2002, a drewniane rozcieńczonym lakierem WOOD PRMER 12.

     

    APLIKACJA

     

    Farba daje się łatwo nakładać w warunkach amatorskich pędzlem, natryskiem powietrznym, bezpowietrznym i wałkiem. Polecana do natrysku powietrznego (po rozcieńczeniu). Przy aplikacji manualnej zalecane jest nałożenie pierwszej warstwy pędzlem – nie jest zalecane nakładanie pierwszej warstwy wałkiem.

     

    ROZCIEŃCZANIE DO MALOWANIA

     

    Przy aplikacji ręcznej rozcieńczanie nie jest wymagane. W razie konieczności (zgęstnienie wyrobu) 3-5%. Rozcieńczenie jest zalecane do aplikacji natryskiem powietrznym.

    Czas schnięcia do następnej warstwy    10 godz. przy 20°C

    Czas do pełnego utwardzenia   7 dni przy 20°C

    Wydajność z 1 litra w m2             10 m2

    Pojemność opakowania              0,81 L

    Rozcieńczalnik  OLIVA 564

    KOLORY

    Oliva Epinox Bosman 54

     

    RAL 9010

     

    RAL 7035

     

    szczegóły
    Epirust ALU-STEEL PRIMER 2002
    Producent: OLIVA TEKNOS FARBY JACHTOWE

    pojemność: 0,74l

    Zastosowanie:
    Podkładowa farba epoksydowa do gruntowania utwardzana w niskich temperaturach (do -10oC). Do gruntowania kadłubów i elementów wyposażenia ze stali, aluminium i żeliwa. Powłoka wytrzymała mechanicznie, odporna na działanie wody, wody morskiej, roztworów zasad i soli, benzyn, oleju napędowego i silnikowego oraz niektórych rozpuszczalników organicznych.  

    Farba epoksydowa do gruntowania uniwersalna. Szczególnie zalecana do zabezpieczania kadłubów jachtów stalowych, cynkowanych lub aluminiowych. Może być stosowany jako farba renowacyjna istniejących powłok dwuskładnikowych. Sposób aplikacji: natryskowo, wałkiem lub pędzlem.

    EPIRUST daje twardą i zarazem elastyczną powłokę odporną na działanie wody słodkiej i słonej, soli, ropy naftowej, olejów, benzyn. Czas przydatności mieszaniny do użycia 6 godz. przy 20°C

    RODZAJ

     

    Dwuskładnikowa podkładowa farba epoksydowa.

     

    TYPY POWIERZCHNI

     

    Zalecana do powierzchni aluminiowych oraz stalowych.

     

    ZASTOSOWANIE

     

    Szczególnie zalecana do gruntowania kadłubów i elementów wyposażenia z aluminium. Także do zabezpieczania kadłubów jachtów stalowych, cynkowanych.

     

    WŁAŚCIWOŚCI

     

    Powłoka wytrzymała mechanicznie, odporna na działanie wody, wody morskiej, roztworów zasad i soli, benzyn, oleju napędowego i silnikowego oraz niektórych rozpuszczalników organicznych. Charakteryzuje się bardzo szybkim utwardzaniem (1°-15 min. 3°-40 min.) również w temperaturach ujemnych. Przy dużej reaktywności farba posiada stosunkowo długi czas życia. Po 3 stopniu utwardzenia – suchość na dotyk – jest niewrażliwa na wilgoć.

     

    PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA

     

    Powinna być sucha, pozbawiona tłuszczu, kurzu i soli. Farba może być nakładana na wilgotne i gorzej przygotowane podłoża.

     

    APLIKACJA

     

    Natrysk powietrzny, bezpowietrzny, pędzel, wałek. Na powierzchnie wilgotne i  skorodowane zalecane jest nałożenie pierwszej warstwy pędzlem.

     

    ROZCIEŃCZANIE DO MALOWANIA

     

    Rozcieńczanie nie jest wymagane. W razie konieczności (zgęstnienie wyrobu) 3-5%

    Czas schnięcia do następnej warstwy    50 min. przy 20°C

    Czas do pełnego utwardzenia   38 godz. przy 20°C

    Wydajność z 1 litra w m2             12 m2

    Pojemność opakowania              0,98 L

    Rozcieńczalnik  OLIVA 564

    szczegóły
    Epinox WOOD PRIMER 12
    Producent: OLIVA TEKNOS FARBY JACHTOWE

    pojemność: 0,73l

    Zastosowanie:
    Lakier epoksydowy, dwuskładnikowy. Do gruntowania powierzchni drewnianych, betonowych i ceramicznych, przed właściwym malowaniem. Powłoka z połyskiem, bardzo dobrze przyczepna do podłoża, twarda i elastyczna.

    Bezbarwny grunt epoksydowy ogólnego stosowania. Zalecana do zabezpieczania i gruntowania powierzchni drewnianych nad i pod linią wodną. Może być pokrywany dwiskładnikowymi farbami poliuretanowymi i epoksydowymi. Sposób aplikacji: natryskowo, wałkiem lub pędzlem. Woodprimer daje twardą powłokę odporną na działanie wody słodkiej i słonej, soli, ropy naftowej, olejów, benzyn. Surowe drewno gruntować lakierem rozcieńczony około 20% rozcieńczalnika 654. Czas przydatności mieszaniny do użycia 8 godz. przy 20°C. Nadaje się także do gruntowania beton.


    RODZAJ

     

    Dwuskładnikowy lakier epoksydowy.

     

    TYPY POWIERZCHNI

     

    Do powierzchni drewnianych. Może być używany także do powierzchni betonowych i ceramicznych.

     

    ZASTOSOWANIE

     

    Bezbarwny lakier epoksydowy ogólnego stosowania. Do gruntowania powierzchni drewnianych, betonowych i ceramicznych przed właściwym malowaniem.  Do zabezpieczania  i gruntowania powierzchni drewnianych nad i pod linią wodną. W warunkach wewnętrznych może również stanowić samodzielne pokrycie lakierowe.

     

    WŁAŚCIWOŚCI

     

    Tworzy powłokę z połyskiem, bardzo dobrze przyczepną do podłoża, twardą i elastyczną.

     

    PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA

     

    Podłoże powinno być suche, pozbawione tłuszczu, kurzu i soli.

     

    APLIKACJA

     

    Natrysk bezpowietrzny, pędzel, wałek, po rozcieńczeniu natrysk powietrzny.

     

    ROZCIEŃCZANIE DO MALOWANIA

     

    Surowe drewno gruntować lakierem rozcieńczonym dodając do  20% rozcieńczalnika.

    Czas schnięcia do następnej warstwy    8 godz. przy 20°C

    Czas do pełnego utwardzenia38 godz.  7 dni przy 20°C

    Wydajność z 1 litra w m2             20 m2

    Pojemność opakowania              0,81 L

    Rozcieńczalnik  OLIVA 564

    KOLOR

    Oliva Epinox Wood Primer 12

     

    BEZBARWNY POŁYSK

    szczegóły
    Uniwin OPTIMAL
    Producent: OLIVA TEKNOS FARBY JACHTOWE

    pojemność: 0.5l

    Zastosowanie:

    Farba winylowa do gruntowania. Powłoka bardzo dobrze przyczepna, wytrzymała mechanicznie i elastyczna. PRZEZNACZENIE - Jako warstwa poprawiająca przyczepność pomiędzy farbami z linii Epinox BOSMAN, a powłoką farby ANTIFOULING VSE. - Jako warstwa poprawiająca przyczepność farby ANTIFOULING VSE do powierzchni laminatu. 


    RODZAJ

     

    Cienkowarstwowa winylowa farba do gruntowania.

     

    TYPY POWIERZCHNI

     

    Wszystkie rodzaje podłoża zagruntowane wcześniej farbą podkładową epoksydową.

     

    ZASTOSOWANIE

     

    Jako farba poprawiająca przyczepność pomiędzy podkładami epoksydowymi Oliva, a farbą przeciwporostową VSE.

     

    WŁAŚCIWOŚCI

     

    Farba cienkowarstwowa. Tworzy bardzo dobrze przyczepną powłokę, elastyczną i wytrzymałą mechanicznie.

     

    PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA

     

    Powierzchnia przygotowana do malowania powinna być sucha i czysta.

     

    APLIKACJA

     

    Natrysk bezpowietrzny, pędzel, wałek, po rozcieńczeniu natrysk powietrzny.

     

    ROZCIEŃCZANIE DO MALOWANIA

     

    Rozcieńczanie nie jest wymagane. W razie konieczności (zgęstnienie wyrobu) do 10%.

    Czas schnięcia do następnej warstwy    3 godz. przy 20°C

    Czas do pełnego utwardzenia 38 godz.  

    Wydajność z 1 litra w m2             14 m2

    Pojemność opakowania              0,5 L

    Rozcieńczalnik  OLIVA 779

    123 >

    Copyright © 2012 FarbySalus.pl
    Tworzenie stron Webton.pl