1, 4 - Epinox BOSMAN 54 - Podkładowa farba epoksydowa. Do renowacji jachtów z laminatu w celu zapobiegania zjawisku osmozy. Jako międzywarstwa w systemach malarskich epoksydowych lub epoksydowo-poliuretanowych. Powłoka odporna na działanie wody, roztworów soli i alkaliów, ropy naftowej, oleju napędowego, opałowego i roślinnego. Pod wpływem promieniowania słonecznego odcień powłoki może ulec zmianie.
Epinox BOSMAN 77 - Podkładowa farba epoksydowa grubopowłokowa, utwardzana w niskich temperaturach (do -10oC). Do renowacji jachtów z laminatu w celu zapobiegania zjawisku osmozy. Do zabezpieczania antykorozyjnego kadłubów jachtów stalowych i aluminiowych. Do samodzielnego wymalowania powierzchni wewnętrznych ładowni i zbiorników. Jako międzywarstwa w systemach malarskich epoksydowych lub epoksydowo-poliuretanowych. Powłoka wytrzymała mechanicznie, odporna na działanie czynników agresywnych, wilgoci i wody. Pod wpływem promieniowania słonecznego odcień powłoki może ulec zmianie
2 - Optimal - Farba winylowa do gruntowania. Powłoka bardzo dobrze przyczepna, wytrzymała mechanicznie i elastyczna. PRZEZNACZENIE - Jako warstwa poprawiająca przyczepność pomiędzy farbami z linii Epinox BOSMAN, a powłoką farby ANTIFOULING VSE. - Jako warstwa poprawiająca przyczepność farby ANTIFOULING VSE do powierzchni laminatu.
3 - ANTIFOULING VSE - Farba przeciwporostowa na wody morskie i śródlądowe, bezcynowa, tworząca powłokę zmniejszającą opory hydrodynamiczne kadłuba podczas eksploatacji.
5 - Emapur MARINA - Emalia poliuretanowa, dwuskładnikowa. Do ostatecznego malowania nadwodnych części jachtów i statków. Powłoka odporna na działanie czynników mechanicznych, promieniowanie słoneczne i agresywne czynniki atmosferyczne, wodę rzeczną, morską i sanitarną, roztwory soli i alkaliów, rozcieńczone roztwory kwasów, ropę naftową, oleje napędowe oraz niektóre rozpuszczalniki (benzyny, ksylen).
Więcej informacji oraz karty techniczne w zakładce produkty.