HEMPEL LIGHT PRIMER 4555 jest dwuskładnikową, grubopowłokową farbą
epoksydową utwardzaną adduktami poliamidowymi. Tworzy twardą
i mocna powłokę
odporną na wodę i produkty naftowe.
ZASTOSOWANIE :
Jako grunt poniżej i powyżej linii wodnej na łodzie wykonane
z aluminium, włókna
szklanego, sklejki, stali i żelbetu, a także do ochrony i
naprawy spęcherzeń powstałych
we wzmocnionym poliestrem włóknie szklanym i do ochrony
stępek i sterów.
HEMPEL LIGHT PRIMER 4555 jest dwuskładnikową, grubopowłokową farbą
epoksydową utwardzaną adduktami poliamidowymi. Tworzy twardą
i mocna powłokę
odporną na wodę i produkty naftowe.
ZASTOSOWANIE :
Jako grunt poniżej i powyżej linii wodnej na łodzie wykonane
z aluminium, włókna
szklanego, sklejki, stali i żelbetu, a także do ochrony i
naprawy spęcherzeń powstałych
we wzmocnionym poliestrem włóknie szklanym i do ochrony
stępek i sterów.
HEMPEL LIGHT PRIMER 4555 jest dwuskładnikową, grubopowłokową farbą
epoksydową utwardzaną adduktami poliamidowymi. Tworzy twardą
i mocna powłokę
odporną na wodę i produkty naftowe.
ZASTOSOWANIE :
Jako grunt poniżej i powyżej linii wodnej na łodzie wykonane
z aluminium, włókna
szklanego, sklejki, stali i żelbetu, a także do ochrony i
naprawy spęcherzeń powstałych
we wzmocnionym poliestrem włóknie szklanym i do ochrony
stępek i sterów.
Hard Racing Farba antyporostowa : Twardy
Farba przeciwporostowa. Zawiera związki miedziawe i organiczne bioaktywne składniki. Do łodzi z włókna szklanego, drewna, stali. Nie stosować na aluminium. Przeznaczona na wody o umiarkowanej o średniej zdolności porastania. Przeznaczona do szybkich łodzi motorowych i jachtów regatowych. Kolor zmienia się na ostateczną barwę po około 1 tygodniu ekspozycji na działanie wody. Jako zabezpieczenie przeciwporostowe dla łodzi z włókna szklanego, drewna, stali i żelazo-cementu.
-Rozcieńczalnik : THINNER 808 HEMPEL
-Wydajność: 13 m2/l
-Metoda aplikacji: natrysk powietrzny / Air Spray / Wałek / Pędzel
-Średnica dyszy: 0,018 - 0,023 "
-Ciśnienie w dyszy: 150 bar [2175 psi]
(Dane dotyczą natrysku powietrznego - są orientacyjne i mogą ulec korekcie)
-Wskazane Grubość warstwy: 75 mikronów
-Zalecana ilość warstw:
Natrysk hydrodynamiczny : 2-3 warstwy , Minimum : 120 mikronów całkowita grubość powłoki.
Natrysk powietrzny , pędzel, wałek : 3-5 warstw.
-Kolory : biały, czarny, granatowy, niebieski, czerwony
Wszystkie produkty firmy HEMPEL dostępne również w 20l
opakowaniach cena ustalana indywidualnie - prosimy o zapytanie telefonicznie lub
e-mailem.
Przeciwporostowa farba winylowa na wody morskie i śródlądowe. Nie zawiera związków cyny. Przeznaczona do zabezpieczania podwodnej części kadłubów jachtów. Sposób aplikacji: natryskowo, wałkiem lub pędzlem. Może być nakładana bezpośrednio na zmatowiony i odtłuszczony żelkot albo na farbę gruntującą UNIWIN Optimal. Farba VSE zmniejsza opory hydrodynamiczne kadłuba i daje wytrzymałą mechanicznie i elastyczną powłokę odporną na działanie wody słodkiej i morskiej. Nadaje się na wszystkie kadłuby za wyjątkiem aluminiowych. Nałożenie 2-3 warstw zaleca się w celu osiągnięcia skutecznej ochrony kadłuba. Farba musi wyschnąć przez min. 12 godzin przed wodowaniem. Czas do wodowania nieograniczony.
Farba przeciwporostowa na wody morskie i śródlądowe, bezcynowa, tworząca powłokę zmniejszającą opory hydrodynamiczne kadłuba podczas eksploatacji.
RODZAJ
Przeciwporostowa farba nawierzchniowa.
RODZAJ POWIERZCHNI
Nadaje się na wszystkie kadłuby z wyjątkiem aluminiowych.
ZASTOSOWANIE
Przeznaczona do zabezpieczania podwodnej części kadłubów
jachtów przed porastaniem.
WŁAŚCIWOŚCI
Powłoka dobrze przyczepna do podłoża, elastyczna, odporna na
działanie wody słodkiej i morskiej.
Powłoka farby zmniejsza opory hydrodynamiczne statku w wyniku redukcji
mikroszorstkości powierzchni podczas eksploatacji. Farba nie zawiera biocydów
cynoorganicznych i spełnia wymagania dla farb przeciwporostowych określone
przez Międzynarodową Organizację Morską (IMO), podane w projekcie
międzynarodowej konwencji w tej sprawie, przyjętej na 46 sesji Komitetu Ochrony
Środowiska Morskiego (MEPC 46) 26 kwietnia 2001 r.
PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA
Może być nakładana bezpośrednio na zmatowiony i odtłuszczony
żelkot. Dla uzyskania znacznie lepszej przyczepności zalecane jest nakładanie
na farbę gruntującą Univin Optimal.
APLIKACJA
Natryskowo, wałkiem lub pędzlem.
ROZCIEŃCZANIE DO MALOWANIA
Rozcieńczanie farby do malowania nie jest zalecane ze
względu na możliwość utraty właściwości farby. W razie konieczności
(zgęstnienie wyrobu) do 3-5%.
Czas schnięcia do następnej warstwy 12 godz. przy 20°C
Czas do pełnego utwardzenia 12
godz. przy 20°C
Wydajność z 1 litra w m2 6
m2
Pojemność opakowania 750
ml
Rozcieńczalnik Oliva
779
• Kolory: granatowy, czerwony, niebieski, biały, zielony
International
Twarda, odporna na szorowanie farba antyporostowa, odpowiednia do warunków intensywnego porastania. Bardzo dobry wybór dla szybkich łodzi motorowych.
Farba podkładowa epoksydowa, uniwersalna - 117 Mulitipurpose Epoxy Primer
Uniwersalny i nowoczesny podkład epoksydowy wszechstronnego zastosowania. Doskonale nadaje się do zabezpieczania jachtów i łodzi poniżej linii wodnej. Do stosowania na kadłubach z laminatu jako farba zapobiegająca osmozie oraz na stal jako farba antykorozyjna. Doskonały jako podkład pod antifouling.
Czas schnięcia: 12 godz. przy 20°C (każda warstwa)
Wydajność: 1 litr na 6m2
Rozcieńczalnik: do wszystkich zastosowań - Seajet Thinner E
Farba podkładowa epoksydowa, uniwersalna - 117 Mulitipurpose Epoxy Primer
Uniwersalny i nowoczesny podkład epoksydowy wszechstronnego zastosowania. Doskonale nadaje się do zabezpieczania jachtów i łodzi poniżej linii wodnej. Do stosowania na kadłubach z laminatu jako farba zapobiegająca osmozie oraz na stal jako farba antykorozyjna. Doskonały jako podkład pod antifouling.
Czas schnięcia: 12 godz. przy 20°C (każda warstwa)
Wydajność: 1 litr na 6m2
Rozcieńczalnik: do wszystkich zastosowań - Seajet Thinner E